اخبار

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

روانسازی امور در راستای پاسخگویی شفاف و دقیق به مخاطبین، به عنوان الگوی عملکردی، نهادینه گردد

روانسازی امور در راستای پاسخگویی شفاف و دقیق به مخاطبین، به عنوان الگوی عملکردی، نهادینه گردد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بر تسهیل گری و روانسازی در راستای پاسخگویی شفاف و دقیق به مخاطبین به عنوان الگوی عملکردی تاکید کرد.

حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با قدردانی از همکاری مطلوب و مؤثر اداره کل تأمین اجتماعی استان، ایجاد آرامش و امنیت خاطر در حوزه اشتغال را از مهمترین رویکردهای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانسته و تصریح کرد، تسهیل و روانسازی امور در راستای پاسخگویی شفاف و دقیق به مخاطبین، بایستی به عنوان الگوی عملکردی، نهادینه گردد.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی به همراه معاونین و جمعی از روسای ادارات اداره کل استان با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان در این دیدار با بیان اینکه علیرغم شیوع کرونا شاهد ثبات نسبی اشتغال در استان بوده ایم اذعان داشت تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نسبت به سال قبل روند ثابتی داشته و این موضوع نوید بخش تداوم فعالیتهای اقتصادی بوده است که انتظار می رود با ادامه همکاری مدیران استانی و کارآفرینان، رونق تولید و اشتغال به عنوان لازمه دستیابی به جهش تولید، تحقق یابد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان حاکمیت نگرش تخصصی و کارشناسی به حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را لازمه حمایت از مشاغل و نیروی کار دانسته و افزود، ایجاد توازن بین مسائل جامعه کارگری و کارفرمایی و رعایت حقوق متقابل از اهم کارکردهایی است که به نحو مطلوب در استان آذربایجان شرقی پیگیری می گردد.

جعفر سمساری، اجرای دقیق قوانین و مقررات در حوزه های اشتغال و بازنشستگی را مورد تأکید قرار داده و خاطر نشان کرد، با رعایت قوانین و مقررات رضایت عمومی در جامعه حاکم و بستر توسعه فراهم خواهد گردید.


۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید