به گزارش روابط عمومی اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی شهرستان مراغه دومین
جلسه توجیهی متصدیان پیشخوانها جهت ثبت نام متقاضیان بیمه بیکاری در سامانه جامع
روابط کار برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مراغه با اعلام این خبر گفت: با
عنایت به دستور مقام عالی وزارت و در راستای تحقق دولت الکترونیک مقرر گردیده امور
مربوط به بیمه بیکاری به دفاتر پیشخوان واگذار گرددکه در این راستا اداره
تعاون،کار و رفاه اجتماعی مراغه نیزدر مورخه 14مرداد ماه جلسه ای در دفتر مدیریت، با
حضور دفاتر پیشخوان تشکیل و جزئیات این دستورالعمل بررسی شد.
ناصرمظهریان در مورد امور مربوط به بیمه بیکاری به
دفاتر پیشخوان توضیحات لازم را ارائه نموده، همچنین آموزشهای اولیه در مورد سامانه
جامع روابط کار و احراز هویت کارگر و کارفرما را ارائه نمود و در آخر دفاتر
پیشخوان مشکلات وسوالات را که در مورد سامانه با آن روبرو بودند عنوان نمود از طرف
ریاست وکارشناس بیمه بیکاری پاسخ لازم ارائه گردید.