اخبار

پاسخگویی برخط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از طریق سامانه 111

پاسخگویی برخط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از طریق سامانه 111

با هدف رسیدگی و پاسخ‌گویی مستقیم به مشکلات شهروندان، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در استانداری آذربایجان شرقی پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم در حوزه ی تعاون، کارو رفاه اجتماعی خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل، تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، براساس برنامه زمانبندی حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد)ازساعت ۱۰صبح الی ۱۲ ظهر روز دوشنبه 15 آذر ماه  حسین فتحی،  مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ازطریق سامانه ۱۱۱ به صورت برخط پاسخگوی مردم شریف استان خواهد بود و به تماس‌های مختلف شهروندان و درخواست ها‌، پیشنهادات و شکایات مردم به صورت مستقیم پاسخ خواهد داد.

 مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان در جریان پاسخگویی به مسایل و موارد مطرح شده دستورات لازم را به صورت همزمان به معاونان و مدیران این  اداره کل صادر خواهد‌کرد.

 فتحی با اعلام آمادگی این اداره کل در راستای پاسخگویی سریع و شفاف به مطالبات و درخواست های مردم گفت:مجموعه تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تمام امکانات و کارشناسان در حوزه ی میزخدمت حضوری و الکترونیکی، سیستم اطلاع رسانی از طریق پورتال اداره کل، سامانه برخط تلفنی 111 و سامانه سامد در جهت حل مشکلات آماده ی رسیدگی و حل و فصل مسائل و مشکلات می  باشد.

۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید